لیست فضا‌های کار اشتراکی شهر رشت به همراه آدرس و قیمت

توی این پست، لیستی از فضا‌های کار اشتراکی در رشت رو قرار دادم. ممکنه که مسافر باشین که دنبال جایی هستین که چند روزی کاراتون رو انجام بدید یا اینکه ساکن رشت هستید و به دنبال یک جای دایمی برای کار کردن میگردید. در هر صورت این پست برای شماست. اگر به این فضاها رفتید، در انتهای همین پست، تجربه‌تون رو با بقیه به اشتراک بذارید.امیدوارم که بهتون خوش بگذره

۱− فضای کار اشتراکی جهش

این فضای‌کار اشتراکی در میدون حشمت قرار گرفته. دو طبقه داره و امکاناتی مثل فضای استراحت (بالشت بزرگ برای دراز کشیدن)، اتاق بازی (فوتبال دستی)، فضای صحبت با تلفن و اتاق جلسات داره. همچنین یه حیاط خلوت داره که برای سیگار کشیدن مناسبه. قیمت اشتراک ماهانه هم برای میز ثابت ۱.۵ میلیون و برای میز منعطف ۱ میلیون تومن هست. برای دیدن آدرس در گوگل مپ کلیک کنید.

فضای کار اشتراکی جهش (طبقه پایین)

۲− فضای کار اشتراکی آونگ‌هاب

این فضای کار اشتراکی در بلوار دیلمان قرار گرفته. تعرفه بهتری نسبت به “سکو” داره طبق چیزی که در وبسایت خودشون گفتن، شما به اتاق جلسات، پرینتر دسترسی دارید. یک نکته خفن دیگه این هست که میتونید یک روز رایگان به عنوان مهمان برایگان به آونگهاب برید و از فضا استفاده کنید. اشتراک ماهیانه‌اش هم برای میز ثابت ۹۰۰ هزار تومن در ماه و برای میز منطعف ۷۰۰ هزار تومن در ماه هست. به نظر من که خوبه. برای دیدن آدرس در گوگل مپ کلیک کنید.

۳− خونه‌ی کار کوچان

این فضای کار اشتراکی که حوالی میدون مادر قرار گرفته. اطلاعات خیلی زیادی در موردش ندارم. اما ظاهرا یک خونه ویلایی هست که فضای کافه‌طور داره. میتونید برید کار کنید و همچنین از منو خوراکی سفارش بدید. فکر میکنم اگر قصد جدی برای استقرار داخل فضای کار اشتراکی رو نداشته باشید و فقط میخواید هر از گاهی چند ساعتی به یک جای مناسب برید و به اموراتتون بپردازید خونه‌ی کار کوچان میتونه یکی از گزینه‌هاتون باشه. هزینه اینجا هم به شکل ساعتی حساب میشه. نکته: من تا به حال به خونه‌ی کار کوچان نرفتم و طبق چیزی که قبلا در پیج اینستاگرامشون دیدم و صحبت که با دوستم داشتم موارد بالا رو گفتم.

۴− فضای کار اشتراکی کارخانه نوآوری

بعد از تغییر آدرس، اطلاعات بیشتری این مجموعه ندارم. اما به محض آپدیت شدن، اینجا قرار میدم.

۵- فضای کار اشتراکی ایستگاه نوآوری

تعطیل شد

مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌

  1. آرین گفت:

    کامنت تستی

  2. آرین گفت:

    کامنت تستی یا یه ایمیل دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *